söndag 18 december 2011

Snart jul

Mjo, snart är det ju jul! Älskar verkligen julen, det är så mysigt. Och i natt så kom det snö! Så det är vitt ute just nu :D Hoppas bara att snön stannar till julen. Tycker att lite av stämningen försvinner när det inte är snö på julafton. Så ja hoppas den har kommit för att stanna! För övrigt är jag sjukt glad. Har fått mitt första MVG. Ja jag är lite sådär i skolan och är lycklig över att fått i alla fall ett MVG. Jag fick det i bild som gjorde mig ännu gladare. Sen så tränar ju jag. Och det börjar synas på kläderna! Är sjukt glad över det. Men försöker att inte nämna träning och sånt för mycket i bloggen för jag tycker själv inte om att läsa om folk som försöker gå ner osv. Så ja. Slutar skolan på torsdag. Klockan 11. Så det är ganska skönt. Dock är man ju inte hemma fören typ halv ett. Ack ack. Bussarna går ju som dom går.
Funderar också starkt på att göra mitt första video inlägg. Fast det blir nog efter jul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar