lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Sitter och lyssnar på musik! Har precis kommit hem från Göteborg, hängde men pappa till blitema va något han skulle ha där. Men det är skönt att komma ut och se sig om i mellan åt. Igår var jag as duktig chey och städade mitt rum plus att jag slängde omkring möblerna. Älskar verkligen att möblera om i mitt rum, det är kul med små förändringar! Tvättade lite och fixade min säng så nu sover jag med BATMAN sängkläder. Är as lycklig och sover bäst! På senaste tiden har jag funnit TUMBLR väldigt roligt. Vet inte varför men det bara är så.
So yeah. Hoppas ni har haft ett bra år, och hoppas 2012 blir ännu bättre. Jag har mycket framför mig. Ska börja övningsköra, skaffa jobb, höja betygen, välja gymnasium, och ja lär bli stressigt men jag ska klara av det. Det har jag bestämt. Jag får bara inte ge upp. Så nu har jag en fråga till er läsare som jag verkligen hoppas på att ni svarar på! Har du något nyårslöfte? 

2 kommentarer:

  1. Mitt nyårslöfte är att komma in på gymnasiet jag vill gå på c: och några till xD hihihi

    SvaraRadera